Weg langs de pijpleiding der B.P.M. naar Djambi.In den linkerbovenhoek het trace der pijpleiding (2) 1936
1936 Weg langs de pijpleiding der B.P.M. naar Djambi.In den linkerbovenhoek het trace der pijpleiding (1)
Hoe de veeg naar Djambi werd aangelegd, 1936
Batik uit Djambi, Sumatra 01. 1931
Batik uit Djambi, Sumatra 02, 1931
Gebatikte saroeng Djambi, Sumatra 01, 1931
Gebatikte saroeng Djambi, Sumatra 02. 1931
Ikat. Djambi, Sumatra. 1931
Mr. S.J.L. van Waardenburg
Secretaris te Djambi, van 1931 tot 1933
Secretaris te Djambi, van 1931 tot 1933
Luchtopname van de Djambi-rivier, Oostkust Sumatra. 1930
Officiele opening van een nieuwe weg te Jambi, Sumatra voor 1939
Officiele opening van een nieuwe weg te Jambi, Sumatra voor 1939
Een groep Koeboes mannen, vrouwen en kinderen uit Djambi voor 1939
Ontginning van de toealangs (= roofbouw), Babakan-Djambi 1932
Een brug in aanbouw in Djambi, Sumatra voor/before 1939
Een brug in Djambi, Sumatra. voor 1939
Ontginning, Babakan-Djambi 1932
Veerpont over de rivier Batang Hari 1932-1940
Repronegatief. Een groep Koeboes mannen, vrouwen en kinderen uit Djambi. (voor 1939)
Houten Koranstandaard. (voor 1934)
Houten Koranstandaard bestaande uit twee in elkaar grijpende planken. De standaard kan open en dichtgeklapt worden. De standaard is bedoeld om een Koran tijdens het gebruik op neer te leggen. Het gebruik van een Koranstandaard tijdens het lezen van de Koran is in overeenstemming met de islamitische reinheidsvoorschriften en toont respect voor de Koran. Koranstandaards worden zowel thuis als in moskeeën gebruikt.
Geestelijken (penghulu's) uit Jambi, Sumatra. (voor 1939)
Pijpleiding van de N.I.A.M. in Djambi. Het aanbrengen van de 3 mm dikke laag Shell pipe-asphalt, waarna de omwikkeling met cocosvezelband volgt. (1936)
De zware prauw, waarmee de auto wordt overgezet, moet eerst een stuk tegen den stroom op worden geroeid. (1936)
Herbereidingsfabriek van Inlandsche rubber in Djambi. (1930)
De Djambi-rivier nabij de hoofdplaats Djambi. Huizen aan den voel van den oeverwal, op palen, omdat hier de bandjirs niet meer zoo hoog kunnen stijgen door de nabijheid der zee. (1937)
De Djambi-rivier nabij de hoofdplaats Djambi. Huizen aan den voel van den oeverwal, op palen, omdat hier de bandjirs niet meer zoo hoog kunnen stijgen door de nabijheid der zee. (1937)
0 comments:
Post a Comment